Sunday, October 19, 2008

Hujan Band been f**ked?




Apa kes?
Aku xnah minat lagu diorang. Rumors mengatakan diorang nie tiru suara The Strokes. Aku xpasti tapi setahu aku diorang nie naik masa fenomena indie kat negara kita. ala, lepas citer Kami the Series di TV9 kot...

Kejadian angkat jari tengah nie berlaku masa diorang perform kat JB. Sib baik masa 2 aku kat KB, kl aku kat JB aku xgie pun... huhu... 

Al kisahnya (bukan Al-kisah citer yang Apek berlakon dulu2 tau) mender ni terjadi lepas maghrib. Bila band hujan tengah setting baik nyer sebelum perform, Raingers (gelaran utk peminat hujan kot.. raingers ke ranger?) rilek lagi. Crowd makin ramai dan tenang je. Bila Noh a.k.a vokalis Hujan gie je dekat mic, segelintir peminat yg rasa2 nya xpuas hati sangat2 mula bertindak mengangkat jari tengah masing2 dan mengajukan kepada vokalis tersebut (ceh baiknyer ayat aku)... sambil mengangkat baju yang designnya macam hujan tapi lain sikit. cam logo di atas kot. sebut pasal logo kat atas, aku amik logo 2 dari gambar friendster saper ntah.. betul2 xpuas hati ngan hujan kot mamat 2.

bila je kena jari tengah beramai2, vokalis hujan terus geram sambil menjerit "Aku Skandal".. sib baik aku skandal, kl "aku gay"? band hujan pun start main dan masa main 2 sungguhlah power gamaknya. mana aku tau, aku dengar citer je... masa 2 hujan lebat, Hujan xpasti main lagu aper kerana yang kedengaran hanyalah perkataan 4 huruf 2. 

abis je perform first lagu, vokalis Hujan mengatakan itulah lagu mereka yang pertama dan terakhir walaupun sepatutnya kena nyanyi 4 lagu. sumer crowd naik berang, yg nak bertumbuk pun ada.. kedengaran lagi F**K Hujan, F**K Hujan...

Ntah aku pun xnak komen apa2. Cuma bg band Hujan perbaikilah diri korang. sebelum nie ada gak terbaca di paper yang mengatakan Hujan bodoh sombong.. kl korang nak tgk video, korang search la sendiri kat Youtube, malas aku nak masuk link.. per2hal pun yg minat Hujan 2 steady la. Support sampai m*mpus band kesukaan korang. aku setakat dengar je.

1 comment:

Unknown said...

Buto pak hang, aku nak tengok juga lagu kau cipta ke tak, kot ii lagu sampah hahaahah pergi mampus geng ii Haqiem Rusli..